Hoppa till innehållet?

Jobba hos oss

Välkommen med din ansökan!

Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med personer som har rätt kompetens & erfarenhet, och som tror sig kunna bidra till vår utveckling. Skicka oss gärna en spontanansökan om du tror att du är rätt person för oss!

Ansvarig för retur & reklamation

Huzells Tunga Delar söker en ny kollega till vår avdelning för Retur & Reklamation. Rollen innebär att du både leder och arbetar praktiskt i den dagliga processen kring returer och reklamationer – från kundkontakt till leverantör – samtidigt som du säkerställer en snabb, tydlig och professionell ärendehantering.

Plats: Karlstad
Omfattning: Heltid

Du blir en central del i att utveckla och digitalisera våra processer, med fokus på kvalitet, effektivitet och god kommunikation både internt och externt.

Vi söker dig som har:

  • Erfarenhet av retur- och reklamationshantering eller liknande arbetsuppgifter

  • God kommunikativ förmåga, på svenska och engelska

  • Ett strukturerat, analytiskt och lösningsorienterat arbetssätt


Det är meriterande om du har arbetat med fordonsreservdelar, gärna till tunga fordon och om du har erfarenhet av att leda personal. Det är också positivt om du tidigare har arbetat med affärssystemet Jeeves.

Vi erbjuder:
En roll med stort ansvar och varierande arbetsuppgifter i ett växande företag med elva anläggningar i Sverige. Hos oss får du arbeta i en öppen och engagerad miljö där samarbete och utveckling står i fokus.

Nu etablerar vi oss i Göteborg!

Huzells Tunga Delar fortsätter att växa – och under hösten 2025 etablerar vi oss i Hisingsbacka. Etableringen kommer ske i två steg, från 1 september kommer vi starta upp verksamhet på Exportgatan 38. Denna lokal använder vi i väntan på att få flytta in i nybyggda lokaler på Exportgatan 33. Den lokalen förväntas stå färdig 1 januari. Anläggningen får ett modernt lager och en butiksyta om totalt cirka 750 kvadratmeter, strategiskt belägen med mycket god tillgänglighet för våra kunder i regionen. Rekryteringen pågår och under sommaren har vi rekryterat både platschef och utesäljare till enheten, men vi behöver mer kompetenta medarbetare:

  • Innesäljare – Du är en viktig del av det dagliga kundmötet i butik och via telefon. Med din tekniska förståelse och servicekänsla hjälper du våra kunder att hitta rätt reservdelar.

  • Budbilschaufför – Du ser till att våra leveranser når kunderna i tid och på ett professionellt sätt. Rollen innebär dagliga kundkontakter och stort ansvar för logistiken till våra viktigaste kunder.

Rekryteringen är nu påbörjad och urval sker löpande. Vill du bli en del av ett växande företag med stark position i branschen – och samtidigt vara med från starten på vår satsning i Göteborg? Då ser vi fram emot din ansökan.


Skicka din ansökan och ditt CV till: jobba@htd.se – glöm inte att ange vilken tjänst du ansöker till.